
Apie mokyklą

Mokiniams

Tėvams

Projektai
Naujienos

Priešmokyklinis ugdymas 2025-2026 metais!
Kaišiadorių šventosios Faustinos ugdymo centras informuoja apie priešmokyklinio ugdymo galimybes artėjančiais mokslo metais. Šiame etape siekiama padėti vaikams pasiruošti sėkmingai mokyklos pradžiai, lavinant jų pažinimo, socialinius, emocinius ir fizinius gebėjimus.

Kaišiadorių šventosios Faustinos ugdymo centro bendruomenę kviečiamę į Mokslo ir žinių šventę 2024!
Laukiame Jūsų Rugsėjo 2 dieną 9.30 val. ugdymo centro aktų salėje. Gedimino g.118, Kaišiadorys. Kaišiadorių šventosios Faustinos ugdymo centro bendruomenę kviečiamę į Mokslo ir žinių šventę 2024

Prasideda projektas „Perėjimas nuo institucinės globos prie bendruomeninių paslaugų Sostinės regione, Vidurio ir vakarų Lietuvos regione“ Nr. 07-018-p-0001.
Kaišiadorių šventosios Faustinos ugdymo centras kartu su Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos pradeda vykdyti projektą „Perėjimas nuo institucinės globos prie bendruomeninių
Ugdymo paslaugos
Centre teikiamos ugdymo paslaugos sudarant sąlygas asmenims, turintiems didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokytis pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio individualizuotas ugdymo ir socialinių įgūdžių ugdymo programas.
Į klases, kuriose ugdoma pagal pradinio, pagrindinio, socialinių įgūdžių ugdymo programas, priimami didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai, kuriems nustatyta: nežymus, vidutinis, žymus, labai žymus ar nepatikslintas intelekto sutrikimas, kompleksinė negalia, kurios derinyje yra nežymus, vidutinis, žymus, labai žymus ar nepatikslintas intelekto sutrikimas, nežymus ar vidutinis intelekto sutrikimas ir elgesio ar (ir) emocijų sutrikimai (prieštaraujančio neklusnumo sutrikimas, elgesio sutrikimas (asocialus elgesys) ar (ir) emocijų sutrikimai (nerimo spektro sutrikimas, nuotaikos spektro sutrikimas).
Ugdydamas didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius, Centras atliepia jų gebėjimus, poreikius ir interesus, sudaro ir įgyvendina individualius ugdymo ir pagalbos planus, aprūpina tam tikslui reikalingomis specialiosiomis priemonėmis, kompensacine technika, teikia visapusišką ir sistemingą specialiąją pedagoginę, psichologinę, specialiąją, socialinę ir kitą reikiamą pagalbą. Įstaigoje dirba kineziterapeutas ir ergoterapeutas.
Ugdymas Centre organizuojamas vadovaujantis Ugdymo planu. Savo ugdomojoje veikloje Centras taiko PECS (Picture Exchange Communication System) – komunikacijos sistemos, skirtos autizmo spektro sutrikimą turintiems vaikams, elementus ir HAASTE - metodą, taikomą iššūkių keliančio elgesio mažinimui ir prevencijai. Ugdomojoje veikloje yra integruotos ELLA pratybos, skirtos emocinių ir socialinių kompetencijų ugdymui, sąmoningai sukuriant erdvę skirtingoms emocijoms, siekiant patirti jų įvairovę ir išmokyti jas suvaldyti. Psichologė naudoja ASEBA (metodika, padedanti įvertinti vaikų elgesio ir emocijų sunkumus) ir BBRS-2 metodikas (metodika, padedanti įvertinti prisitaikymo prie mokyklos ir bendruomenės sėkmę).
Centras suteikia specialiųjų poreikių turinčiam asmeniui savarankiško gyvenimo pagrindus ir padeda jam nuolat tobulinti savo kompetencijas.
- Mokyklos veiklos tikslas-sudaryti sąlygas 7-21 metų ugdytiniams dėl intelekto sutrikimų turintiems didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymo(si) poreikių mokytis pagal individualizuotas pradinio, pagrindinio ir socialinių įgūdžių ugdymo programas, padėti įgyti kultūrinę bei socialinę kompetencijas, išsiugdyti vertybines orientacijas, leidžiančias tapti doru, atsakingu, savarankišku piliečiu.
- Didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai, baigę 10-metę ugdymo(si) programą, mūsų mokykloje gali toliau ugdymąsi tęsti socialinių įgūdžių ugdymo klasėse.
Projektas „Įtraukties švietime stiprinimas (PASTIPRA)“, Nr. 10-054-P-0002
Projekto tikslas: gerinti švietimo sistemos veiksmingumą kuriant įtraukią mokymosi aplinką, teikiant efektyvią švietimo pagalbą bei tobulinant švietimo pagalbos specialistų kompetencijas. Šiuo projektu siekiama sudaryti sąlygas kiekvienam asmeniui ugdytis, plėtoti savo galias ir gebėjimus, gauti reikiamą pagalbą, patirti sėkmę mokantis.
Projekto trukmė: 2024 m. liepos mėn.–2029 liepos mėn.
Projekto biudžetas: 22 999 087,74 Eur. Projektas finansuojamas Europos socialinio fondo + ir Europos Sąjungos bendrojo finansavimo lėšomis.
„Įtraukties švietime stiprinimas (PASTIPRA)”, – tai projektas, kuris orientuotas į įtraukties stiprinimą ugdyme, vykdant teigiamus švietimo sistemos pokyčius ir užtikrinant, kad kiekvienas vaikas turėtų galimybę kokybiškai mokytis.
Projekto tikslinė grupė – įvairių ugdymosi poreikių turintys vaikai, turintys didelių ir labai didelių SUP, – iki 21 metų, o jei asmuo dėl ligos mokėsi su pertraukomis, – iki 23 metų, jų tėvai (globėjai, rūpintojai), mokytojai, švietimo pagalbos specialistai, mokytojo / mokinio padėjėjai, gestų kalbos vertėjai ir kiti pagalbą mokiniui teikiantys asmenys, švietimo įstaigų vadovai, švietimo pagalbos tarnybų ir pedagoginių psichologinių tarnybų darbuotojai.
Projekto metu bus:
- įveiklinti naujai sukurti regioniniai centrai, įdarbinant juose specialistus konsultavimo funkcijai atlikti;
- tobulinama regioninių specialiojo ugdymo centrų darbuotojų, o taip pat pedagoginių psichologinių, švietimo pagalbos tarnybų specialistų kvalifikacija;
- siekiama aprūpinti Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklas specialiosiomis mokymo ir techninėmis pagalbos priemonėmis;
- kuriamos, adaptuojamos, standartizuojamos vaiko/mokinio pedagoginio psichologinio vertinimo metodikos bei diegiamos inovatyvios įtraukaus ugdymo metodikos.
Siektini stebėsenos rodikliai:
- Jaunesnių nei 18 metų vaikų skaičius. Siektina reikšmė (asmenų skaičius) 324. Suteikta švietimo pagalba/konsultacijos.
- Asmenys, turintys tretinį (ISCED 5–8 kodai) išsilavinimą. Siektina reikšmė (asmenų skaičius) 665. Regioninių specialiojo ugdymo centrų darbuotojų ir pedagoginių, psichologinių, švietimo pagalbos tarnybų darbuotojų kvalifikacijos kėlimas įtraukiojo ugdymo srityje.
- Projekto vykdytojas –Lietuvos įtraukties švietime centras su projekto partneriais.
Projekto partneriai: Gelgaudiškio „Šaltinio” specialiojo ugdymo centras, Kaišiadorių šv. Faustinos ugdymo centras, Kauno šv. Roko mokykla, Panevėžio „Šviesos” ugdymo centras, Plungės specialiojo ugdymo centras, Ukmergės „Ryto” ugdymo centras, Vilniaus „Šilo” ugdymo centras, Klaipėdos „Medeinės” mokykla, Šiaulių „Santakos” ugdymo centras.