![](https://faustinosmokykladc.lt/wp-content/uploads/2021/04/apie_mokyklaaa_icon.png)
Apie mokyklą
![](https://faustinosmokykladc.lt/wp-content/uploads/2021/04/mokiniams_icon.png)
Mokiniams
![](https://faustinosmokykladc.lt/wp-content/uploads/2021/04/tevams_icon.png)
Tėvams
![](https://faustinosmokykladc.lt/wp-content/uploads/2021/08/project_logo.png)
Projektai
Naujienos
![](https://faustinosmokykladc.lt/wp-content/uploads/2024/06/faustinosmokykladc.01.jpg)
Prasideda projektas „Perėjimas nuo institucinės globos prie bendruomeninių paslaugų Sostinės regione, Vidurio ir vakarų Lietuvos regione“ Nr. 07-018-p-0001.
Kaišiadorių šventosios Faustinos ugdymo centras kartu su Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos pradeda vykdyti projektą „Perėjimas nuo institucinės globos prie bendruomeninių
![](https://faustinosmokykladc.lt/wp-content/uploads/2024/02/resize_900x600_clipboard01.png)
Kaišiadorių rajono savivaldybės švietimo įstaigų, vykdančių ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, grupių darbo 2024 m. vasaros laikotarpiu grafikas
Atsižvelgdamas į Kaišiadorių rajono švietimo įstaigų, vykdančių ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas, direktorių pateiktus motyvuotus prašymus*, 2024 m. vasario 9 d. Kaišiadorių rajono savivaldybės meras potvarkiu Nr. V16E-145 patvirtino Kaišiadorių
![](https://faustinosmokykladc.lt/wp-content/uploads/2024/01/adobe-pdf3324.jpg)
Direktorės ataskaita 2023
Kviečiu mokyklos bendruomenę susipažinti su vadovo 2023 m. veiklos ataskaita ir iki vasario 5 dienos teikti siūlymus Mokyklos tarybos pirmininkui elektroniniu paštu asta.kaseliene@faustinosmokykladc.lt Ataskaitą galite rasti ČIA
Centre teikiamos ugdymo paslaugos sudarant sąlygas asmenims, turintiems didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymo(si) poreikių, mokytis pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, pradinio, pagrindinio individualizuotas ugdymo ir socialinių įgūdžių ugdymo programas.
Į klases, kuriose ugdoma pagal pradinio, pagrindinio, socialinių įgūdžių ugdymo programas, priimami didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai, kuriems nustatyta: nežymus, vidutinis, žymus, labai žymus ar nepatikslintas intelekto sutrikimas, kompleksinė negalia, kurios derinyje yra nežymus, vidutinis, žymus, labai žymus ar nepatikslintas intelekto sutrikimas, nežymus ar vidutinis intelekto sutrikimas ir elgesio ar (ir) emocijų sutrikimai (prieštaraujančio neklusnumo sutrikimas, elgesio sutrikimas (asocialus elgesys) ar (ir) emocijų sutrikimai (nerimo spektro sutrikimas, nuotaikos spektro sutrikimas).
Ugdydamas didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius, Centras atliepia jų gebėjimus, poreikius ir interesus, sudaro ir įgyvendina individualius ugdymo ir pagalbos planus, aprūpina tam tikslui reikalingomis specialiosiomis priemonėmis, kompensacine technika, teikia visapusišką ir sistemingą specialiąją pedagoginę, psichologinę, specialiąją, socialinę ir kitą reikiamą pagalbą. Įstaigoje dirba kineziterapeutas ir ergoterapeutas.
Ugdymas Centre organizuojamas vadovaujantis Ugdymo planu. Savo ugdomojoje veikloje Centras taiko PECS (Picture Exchange Communication System) – komunikacijos sistemos, skirtos autizmo spektro sutrikimą turintiems vaikams, elementus ir HAASTE - metodą, taikomą iššūkių keliančio elgesio mažinimui ir prevencijai. Ugdomojoje veikloje yra integruotos ELLA pratybos, skirtos emocinių ir socialinių kompetencijų ugdymui, sąmoningai sukuriant erdvę skirtingoms emocijoms, siekiant patirti jų įvairovę ir išmokyti jas suvaldyti. Psichologė naudoja ASEBA (metodika, padedanti įvertinti vaikų elgesio ir emocijų sunkumus) ir BBRS-2 metodikas (metodika, padedanti įvertinti prisitaikymo prie mokyklos ir bendruomenės sėkmę).
Centras suteikia specialiųjų poreikių turinčiam asmeniui savarankiško gyvenimo pagrindus ir padeda jam nuolat tobulinti savo kompetencijas.
- Mokyklos veiklos tikslas-sudaryti sąlygas 7-21 metų ugdytiniams dėl intelekto sutrikimų turintiems didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymo(si) poreikių mokytis pagal individualizuotas pradinio, pagrindinio ir socialinių įgūdžių ugdymo programas, padėti įgyti kultūrinę bei socialinę kompetencijas, išsiugdyti vertybines orientacijas, leidžiančias tapti doru, atsakingu, savarankišku piliečiu.
- Didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai, baigę 10-metę ugdymo(si) programą, mūsų mokykloje gali toliau ugdymąsi tęsti socialinių įgūdžių ugdymo klasėse.